مقاله مدیریت با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در فرمت ورد در 12 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * مدیریت ارتباط با مشتری * پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری * تاریخچه CRM * دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) * دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) * دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه) * انواع مشتریان * شاید بتوان به دو روش مشتریان را دسته‌بندی کرد: * تعریف CRM * اهداف CRM * ضرورت ب .




دانلود فایل های کمیاب * ,مشتری ,مدیریت ,ارتباط ,crm ,دوره ,با مشتری ,مدیریت ارتباط ,ارتباط با ,* دوره ,crm *منبع

پاورپوینت زبان انگلیسی سیکل رانکین Rankine Cycle

انجام راهبرد مبنی بر سلامتی برای حفاظت آب ، کمیت و کیفیت آب

مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی

مدیریت ارتباط با مشتری

پروژه کنترل هوشمند موتورخانه و بهره وری انرژی

تحقیق در مورد بافت اسکلرانشیم

پاورپوینت موقعيت جغرافيايي و تقسيمات سياسي

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسام بختیاری پاکزاد decor-off چای ایرانی تشریفات مجالس ملل خرید کالباس بر اجناس فوق العاده خبر پست وب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اینجا همه چی هست بهترین خدمات برش لیزر برنج